Filmerna

LB:n, är jättenöjd med den där ritten, hade bra flyt och allting stämde. En sak jag tänkte på var att hon var väldigt lugn för att vara första klassen, annars brukar hon kunna vara ganska stutsig. Nog för att hon var väldigt fin här, men jag tror att hon måste vara lite överladdad för att vara sådär perfekt till andra klassen. Det var hon i Högbo, men då var det ju jag som klantade mig i LA:n, hade kunnat bli en riktig superrunda där annars. och ja, ni ser ju själv, hon vill inte ens hoppa och det är verkligen inte likt henne!

Kommentarer
Postat av: sarah

Hon snubblar till lite i svängen där till oxern, såg redan innan ja visste hon skulle stanna där att hon gled till med baken o det förstörde nog rytmen. Dessutom var det en ganska stor oxer ur sväng och hon kämpar sig över andra gången. Så gräv inte ner dig för det. Lbn var ju verkligen super! :) Bara komma igen! ;)

2011-02-23 @ 18:04:56
URL: http://ridsportsarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0