Rubrik

Inte alltid så lätt med rubriker jämt, men det var ju inget nytt så.. 

Badade isvak idag, riktigt kul faktiskt! Har aldrig gjort det förut så det var något nytt :) Lite kallt när man kom upp bara.
När jag kom hem så gick jag ut och red Kim i ridhuset, hon kändes precis lika fin som igår fast jag hade mitt vanliga bett. Tror jag fortsätter rida på det trots allt, eftersom KK-betten tydligen inte görs i hennes storlek, lite konstigt tycker jag. Galopperade inget igår så jag gjorde det idag, jäklar säger jag bara! Vilket tryck hon hade, inte att hon ville dra i väg och inte jobba, bara ett jäkla tryck i galoppen. Jag klagar inte, ska verkligen försöka fortsätta rida i den galoppen :)
Hade även tänkt att jag skulle ut och springa sen när jag var klar i stallet, men det sket sig eftersom det är typ -20 grader nu.

Ni får en gammal men sött bild på våran hund Nero :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0