Tävling

Dålig uppdatering, jag vet, men det ska bli bättring på det.
Var ju som sagt var och tävlade idag, med blandade resultat. Första klassen var hon verkligen perfekt, allt flöt och jag kom inte fel på ett enda hinder, men såklart skulle jag få ett litet pet, verkligen otur måste jag säga! Hon var knappt i bommen.
Dock höll inte flytet i sig till andra klassen, men hon var väldigt trött och inte alls sig lik, hade inte alls det där suget på hinder hon brukar ha. Fick verkligen en urkass start med kråksprång och ett stopp, så jag valde att utgå, kändes inte som det var någon idé att fortsätta. Hittade liksom inte dom där frammåtlägena som hon trivs mest med.
Så nu ska hon få en vilovecka och bara ta det lugnt, och nästa tävling blir inte förrens om en månad, då ska hon vara fit for fight!
Men jag får kolla på första rundan och ta med mig den känslan jag hade där. Man måste ju ha motgångar för att uppskatta framgångar.
Nu ska jag fortsätta kolla på Solsidan och mysa med Pontus :) ska försöka ladda upp filmerna imorgon så ni får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0