18 Januari

Idag har jag tränat dressyr för Annica Noren med Kim, hon var väldigt lugn och fin. Hon är väldigt pigg av sig och man får passa sig så att hon inte blir för het, men det var hon inte idag. Lugn och fin. Vi gjorde mycket sidvärtsrörelser i både trav och galopp, hon skötte sig jättebra, dock har hon fortfarande väldigt svårt med öppna i högergaloppen. Det är något jag måste träna vidare på. Nästa vecka ska Annica rida henne och det ska bli jättekul att se! Har nämligen aldrig sett henne blivit riden av någon annan. 

Måste berätta en annan "kul" grej som hände i skolan idag. Vi hade boxning på idrotten, så var det meningen att vi skulle köra två och två, vi fick bara slå lätta slag på axlarna och neråt. Men såklart så lyckades jag få in en fullträff mitt över näsan på en kille, stackare! Så nu sitter jag och har lite dåligt samvete över det, lite roligt att jag är minst i hela klassen.. 
Annars har det väl inte hänt så mycket mer idag, imorgon vet jag inte riktigt vad som händer. Funderar på att hoppa lite cavalettis med Kim.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0