26 Januari

Red Kim idag, var meningen att jag skulle rida Laman (våran B-ponny) eftersom Kim skulle få massage idag men mamma hade tagit fel på dag så det är tydligen imorgon som massören kommer. Kim var iaf jättefin och jag fick lite samma känsla som igår galopperade även idag och galoppen var super!
En kompis var där med sin häst och skulle trava bommar/hoppa för första gången, så jag passade på att skutta över ett miniräcke några gånger. Kul med lite sånt i den vanliga dressyren ibland tycker jag! :) Hon var jätteduktig och superlydig, hade inga problem med att landa i rätt galopp heller :)

Förresten, är det inte varmt och skönt idag? Bara *host* -22 när jag red! 



Haha cykelstyre FTW! Det där är iaf Limelight (Laman), min gamla B ponny som Stina min lillasyster rider nu :)
Bilden är från i höstas när jag red henne lite.

Kommentarer
Postat av: AT

Ja det blir alltid så kallt när vi ses :S

2011-01-30 @ 21:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0