Egen träning

Idag fick Kim vila helt så då passade jag på att gymma. Tycker verkligen om att det, men jag insåg idag varför jag gör det, egentligen är det inte själva grejen att ta i som jag gillar mest, utan mer den där känslan man har efteråt när man går ut från gymmet och känner sig riktigt nöjd med sig själv!
Sen så gillar jag när man känner att man blir starkare och orkar mer, då blir det mycket roligare :)

Annars har det väl inte hänt så mycket mer idag, legat på soffan och läst typ.

Funderar på att göra ett inlägg om mina mål för i år, med både mig själv och för Kim. Mest för min egen skull, då kan man gå in senare i år och kolla vilka mål man har uppnått.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0