I can see your underwear from down here

Jajemen :) sitter här och lyssnar på Royal Republic.
Najs dag idag, skolan gick fort och jag kom hem ganska tidigt.

Red Kim i ridhuset, tränade mest lite basic grejer, typ som rakriktning, hon var fin och hur avslappnad som helst. Satt ner i traven idag, känner att det blir mycket enklare att komma åt henne i skänkelvikningarna då. Galoppen var också fin, nästan lite för lugn! Men det är skönt det också ibland, då kan man tänka på andra saker än vad man brukar. Gjorde lite tempoväxlingar, byten och tänkte på att ha med yttersidan i varje vändning. Låg en bom i ridhuset som jag galopperade över några gånger också:) Allt som allt så var jag väldigt nöjd med henne.

Efteråt så friserade jag henne lite grann, hennes man hade blivit ganska lång så jag kortade av den några cm så att jag slipper göra det sen när jag ska knoppa till helgens tävling.

Ska kanske åka och titta på två sadlar på Onsdag, en Amerigo och en Devoucoux. Hoppas verkligen att någon av dem ska passa!



Isabelle min gamla C ponny, även syster till Kim :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0