Ny sadel

Kan börja säga att när det gäller sadelutprovning är jag skitdålig! Men jag har haft en liten aning om att min sadel har blivit för trång för Kim, tycker att den ligger annorlunda nu än när vi tog henne. Så jag bad en tjej som har gått en kurs i sadelutprovning att kolla på den, och mycket riktigt så var den för trång vilket har resulterat i att den ligger i bakvikt. Vilket tråkigt eftersom jag älskar min sadel! Har en Devoucoux Biarritz, verkligen hur skön som helst!



Så nu ska mamma ringa till återförsäljaren av Devoucoux och höra med henne om en ny sadel. Dels ska hon få sälja våran sen så ska vi höra om hon har något annat bra hemma, märke spelar ingen roll! Tar gärna emot tips!

Mathilda som har sina hästar hemma hos oss har en Butet som vi fick prova, men den låg ännu mer i bakvikt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0