True men don't kill coyotes

Sitter här och lyssnar på Red hot chilipeppers samtidigt som jag gör ingenting, rätt skönt faktiskt.
Hade ju studiedag, men fast jag var ledig så gick jag upp redan klockan åtta :) skulle nämligen fixa stallet, red Mirre idag på förmiddagen, han var lika duktig som vanligt och på Söndag ska vi fortsätta med inhoppningen, efter det tog jag en promenad i solen tillsammans med Kim, myspys, förut så har det varit full fart när man gått med henne ute men nu var hon riktigt lugn, tror hon har fattat att det bara är skritt som gäller de närmaste veckorna :)

Sen red jag Laman och hon var också duktig, tränade på att få henne så lätt i munnen som möjligt, hon var nämligen som en pansarvagn när jag tog tyglarna, men hon lostnade ganska fort och var jättefin resten av passet.

Laman




Jag var klar med allt i stallet redan klockan 2 så då gick jag in och satte mig vid TVn och somnade, som vanligt. Kände mig som en zombie sen när jag skulle gå ut för att ta in hästarna. Hade tänkt att åka in till stan på eftermiddagen, men det blev inte så, orkade helt enkelt inte.

Imorgon är det skola igen och på kvällen ska jag och några till på Arenan (en slags fritidsgård) och kolla på "Rock 4 children's rights" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0