Då var den här helgen över!

Hej!
Har varit på Romme från Fredag till Söndag under våra tävlingar, så det är därför jag inte bloggat något.
Jag är frisk nu och allting har fungerat bra, inga sura miner har jag sett iaf. Alla vi har pratat med är jättenöjda så då är det kul att vara arrangör. Banan har hållt skitbra (gräs) och vi har haft jättetur med vädret, banorna har varit kanon med lagomt mycket nollor i varje klass. Aja, vi är supernöjda naturligtvis.

Red Kim hemma på banan nu på kvällskvisten.
Började som andra pass den senaste veckan, med halvlånga tyglar som jag börjat kort upp mer och mer när hon blivit varm i musklerna :) När jag började galoppera satte jag upp ett jäkla tryck och hon fick ta stooora luftiga galoppsprång, känner själv att jag har lätt att falla fram då och inte kommer ner riktigt i sadeln :P Hon var jättefin och hon har fått en väldig styrka och bärighet som hon inte hade förut! Efter ett tag kortade jag ner galoppen lite och hon fick sätta sig lite mer på roompan :) Avslutade passet med lite galoppombyten och sen travade jag av med halvlånga tyglar men hon fortsatte att jobba på lång och låg, jättefin var hon!

Imorgon blir det kanske träning i Säter för Erik Berggren, får se om jag fick en plats eller inte.

Nu ska jag sova, ska upp ganska tidigt imorgon, ska släppa ut hästarna och mocka och fixa stallet och om jag ska träna måste jag putsa, fast det ska jag nog göra vilket som... Hehe har slarvat lite med det sista tiden, ajabaja.

Vi hörs imorgon :) Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0