Mår som en påse skit

Kan börja med att säga att det här är tredje gången jag börjar på det här inlägget.. muppdator..
Aja, jag har iaf dragit på mig världens förkylning så jag tillbringar mitt liv på soffan för tillfället, kanska tråkigt faktiskt. Kim får vila idag och jag skrittade ut på henne igår, kunde knappt ha ögonen öppna :P

Hade inte riktigt planerat att bli sjuk nu direkt, skulle ha jobbat både idag och igår men det fick jag ställa in. I morgon MÅSTE jag vara frisk för då ska Kim få sig dressyrpass + att jag ska tävla två ponnyer på våra hemmatävlingar, är en kvällstävling med två LC bara :P BoRS har tävlingar hela helgen så det blir fullt upp.

En rolig sak har hänt iaf, jag har klippt mig, ca 1,5 dm åkte av! Är jättenöjd, det var verkligen behövligt eftersom mitt hår var en enda tova typ som inte gick att borsta ur. Känns som håret är hur kort som helst, hade ju långt hår förut och nu är det lite längre än till axlarna bara.

Nu ska jag fortsätta kurera mig med kanjang, mollipect, ipren och honungsvatten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0