Träning

Har ju som sagt var varit och tränat för Maria Grane idag med Kim :)
Gick jättebra, fick träna på mycket enskilda hinder som stod för sig själv. Jättebra träning tycker jag! Jag tycker det är svårare att ta en lång anriding till ett hinder, om man hoppar hinder med relaterade avstånd så får man mycket gratis, kommer man bra på första så är det oftast bara att rulla på i en jämn galopp (om man nu inte har det lite klurigare och det är byggt för t.ex. fem tillbaka eller fem fram). Om man hoppar enskilda hinder måste man ta mycket fler beslut.
Det gick iaf jättebra, Kim satte inte en hov fel, och jag är nöjd med min ridning :) Hoppade bara lågt, berättade för Maria att hon varit behandlad så hon fick ta det lugnt, så jag hoppade runt 1 m bara. Men det här var hennes första riktiga hoppass på jättelänge så jag tycker att det räckte :)
Stina var med och tog lite kort!






Haha hoppa av stort kan hon iaf!



Avslutar med en JÄKLIGT ful failbild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0