3 Mars

Äntligen har jag lite tid att skriva ett längre inlägg om Göteborgsresan och andra saker som händer. Eller tid har jag väl haft, det är bara det att jag inte suttit vid datorn speciellt mycket. 
Jag, mamma, Angelica och Mathilda hade det iaf det jättebra, vi bodde på ett kalasfint hotel några km från Scandinavium. Fick se en massa duktiga ryttare och fina hästar, helgens höjdpunkt var självklart när Angelica vann världscupen, helt otroligt! 
Gick en hel del på mässan också, hittade faktiskt det jag skrev att jag skulle köpa :) Beställde även en liten namnskylt i mässing till min sadel. 

Köpte ett Shockemöhle sports schabrak, ett sådant på bilden fast i allroundmodell.



En animoskjorta, tycker den är så himla fin! 750 kr fick jag betala för den, 1400, var ordinare pris. Dumt att klaga :)



Dyóntyglar, dock vart det med gummi istället för tyg. Men det var skitsamma egentligen, trivs att rida med båda så :)



Sen jag kom hen från Gbg så har jag varit med Pontus, ridit och jobbat (är på en lagård och jobbar, bla mjölkar)
I helgen är det tävling, är supertaggad, Kim har känts bra hela veckan och nu ska hon bara ta det lugnt dagarna innan. Imorgon ska jag jobba igen, Kim ska jag bara skritta. På lördag blir det mamma som åker med mig = transport, ovant! Annars är det alltid jag och pappa som åker och då åker vi lastbil. Men det ska bli kul att åka med mamma, hon har bara sett Kim tävla på film :P
Kan även berätta en rolig sak och det är att jag har börjat rida Angelica Engvall/Österbo hästgårds superfina fyraåring, ska bli riktigt roligt att börja rida storhäst, red han för första gången i Tisdag och det gick hur bra som helst! 
Avslutar med en mobilbild på de söta kossorna jag brukar mjölka :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0