Party!

Har varit hos min mormor hela eftermiddagen/kvällen, hon fyller nämligen 80 år idag (fast det kan man inte tro!) så hon hade öppet hus. Var jättetrevligt, var där jättelänge men jag hade inte tråkigt en minut. Det är go i pensionärerna!
Hon fick en påse med massa olika choklader av mig och min syster, så det var hon glad över :) 

När jag kom hem var det bara att börja plugga, hann iaf skriva klart svenskauppgiften. Vi har läst "Vi som aldrig sa hora" och vi skulle göra lite uppgifter som har med den att göra. Inte speciellt jobbigt eller svårt var det.

Imorgon får jag äntligen rida igen, var en vecka sen sist, vart nämligen ingenting i Söndags. Blir iaf jättekul och jag är superpepp :D Angelica kommer med Mirre så det blir roligt. En anna bra sak med morgondagen är att jag har SOVMORGON! :D älskar sovmorgonar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0