tjabbatjenahallå

Sitter här och pluggar till ett av mina fyra prov den här veckan (gjorde ett idag). Undrar bara en sak och det är vart fan byggprogrammets slappveckor tog vägen, saknar dem! 
Fick reda på idag att jag kom in på husbygg, blir ensam tjej, men det gör inte mig så mycket :) Vart iaf superglad eftersom det var ganska svårt att komma in när de allra flesta vill gå husbygg (man kan välja på husbygg, måleri och plåtslageri). 

Sen när jag kom hem så satte jag igång med mina nya hobby, göra ingenting. Tog lite bilder på mig, min syster, mamma och moster som min mormor ska få. 



En bild från idag :)

Måste även visa den här artikeln jag såg, helt sjukt! Treåringen väger lika mycket som mig! 



http://nyheter24.se/nyheter/utrikes/544666-trearingen-portades-fran-dagis-p-g-a-overvikt

T J O C K I S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0