12 Maj 2011

Idag har jag faktiskt hunnit med en hel del.
Hade bara en lektion (eller hade två, men det visste jag inte) den varade i bara en timme så det gick fort.
Efter skolan drog jag och solade solarium, får ångest när jag ser alla med bruna ben! Blev en del skillnad tycker jag faktiskt.
Efter det hörde mamma av sig och sa att hon skulle inte till stan, så vi drog och kollade på kakel och klinkers till stugan/huset som börjar ta form. Hittade iaf jättefina grejer så jag är supernöjd!
Körde hem, det gick bra :)

När jag kom hem red jag Kim, hon fick trava för första gången på nästan två månader! Jobbade henne i skritt som vanligt först tills hon var fin och avslappnad, då tog jag trav. SÅHÄÄÄR fin var hon, helt underbar. Skulle aldrig kunna gissa på att hon bara skrittat i två månader, hur fokuserad som helst, helt jämn och stilla i munnen, allt var på plats verkligen! 
Det märktes att hon också tyckte det var riktigt kul! Varken hon eller jag ville sluta, så mamma kom ut och påminde mig om tiden :P Red bara på rakt spår, svängde bara när jag bytte varv annars red jag bara rakt fram. Hade inget behov av att lägga någon volt heller. Ska bli kul att börja galoppera och hoppa och känna om allt skrittarbete har gjort någon skillnad, det kändes då så idag!

Nu ska jag sova, imorgon ska Kim gå igen och på kvällen ska jag bara ta det lugnt med Pontus, på Lördag åker vi till Tierp och hälsar på valparna! :D


Kommentarer
Postat av: johanna

Hej! måste bara fråga, var det du som hade shadows dreamcathcer innan? :-)

2011-05-13 @ 23:59:07
Postat av: Linda

jajemen det var jag som red henne!

2011-05-23 @ 11:47:36
URL: http://lindastrandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0