Kosläpp

Hola amigos!

Haha, jag kommer ihåg något från spanskan iaf ;) fick mvg i spanska på högstadiet faktiskt, hur det nu gick till..


Min dag börjdade redan halv fem idag, för då ringde min klocka. Sjukt tidigt för en sån som mig men det gick bra att gå upp. Min helgalna syster proppsade på att följa med till lagårn idag så hon gick också upp halv fem, helt frivilligt!
Mjölkade först och sen hjälptes jag, Maria och Anders att släppa ut kossorna för första gången i år. Stina var fotograf!

Har MASSOR med bilder, men eftersom blogg.se är så segt så har jag bara laddat upp 3 bilder på ca 40 min. Kommer mer sen!



Glad kossa!



Rådjur?



S K I T  U N G E stavas det ;)

När jag kom hem var det tänkt att jag skulle duscha och åka till skolan, men lat som man är så sket jag i det. Haha tur att terminen snart är slut..

Sov i typ tre timmar, vaknade och var helt förvirrad, och väldigt torr i munnen..

Begav mig ut i stallet för att rida Kim. Trimmade på banan och hon var ruskigt fin, det känns som att det enda jag skriver om min ridning just nu är att hur duktig och fin Kim är ^^ Men det är ju så och jag vet inte om det finns något negativt med henne nu! 
Liksom allt är på plats, ni ska veta att jag njuter när jag sitter på henne! 
Ska be Stina filma någon dag så ska ni få sen hur duktig min lilla prinsessa är! 

När jag hade ridit och jag och mamma tillbaka till Lövåsen för att hjälpa dem att flytta lite kvigor. Haha mamma var ganska nojig kan jag säga, hon är rädd för kor nämligen. Helt i onödan tycker jag eftersom en ko är som en väldigt seg häst typ.. Snälla är de också :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0