30 April

Blev ingen mer uppdatering igåt men jag kan säga att båda hästarna var väldigt fina! Skuttade över lite småhinder med Leo, det tyckte båda han och jag var kul. Kim red jag barbacka men jag jobbade henne som vanligt och hon var jätteduktig, gjorde mycket sidvärst av olika slag och hon var väldigt jämn och fin i sidorna.

På kvällen var jag och mamma ute och övningskörde lite, det gick faktiskt helt klart över förväntan, riktigt roligt var det.

Idag så jobbade jag på morgonen, vilket innebär att jag måste gå upp halv fem, men det är inte så jobbigt som det låter, dock så gick jag upp vid 03.00 och satte på mig byxor och trodde jag skulle åka, men så var det alltså inte så det var bara att krypa ner i sängen igen. Somnade aldrig riktigt om så jag har sovit typ 3,5 h i natt. Haha jag har ingen vidare sinne för det där med tid!



Det gick iaf väldigt bra att mjölka, mata kalvar, skrapa skit och allt vad det innebär att ta Lagårn.

När jag kom hem så åkte jag och pappa till Borlänge för att hämta en sak på firman, och då passade jag på att köra lite bil, vi kom hem hela och bilen fungerar fortfarandeså jag kan säga att det gick bra.
Ikväll händer inget speciellt så det blir ett lugnt Valborgsfirande för mig. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0