Äntligen en bild!



Såhär ser alltså Mirre ut, väldigt fin, enligt mig iaf!
Har ridit han idag och då fick Stina fota. Hoppade lite och det gick bra, gjorde samma sak som förra gången men den här gången hade vi en oxer med. Det var inga problem och han gjorde det han skulle. Hade lite lektion för Stina på kvällen, det gick bra och jag red Laman lite också.  :)

Har även mockat hela ridbanan också, har ju haft den som hage till Laman när det varit snö men nu går hon i sin vanliga hage. Den har torkat upp helt så pappa ska få sladda den så kan vi börja rida på den :D Man blir så trött på ridhus efter en hel vinter. Fast jag klagar inte, skulle aldrig klara mig utan ridhus under vinteråret :P

Nu ska jag dricka upp min cola och bara ta det lugnt resten av kvällen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0