Dåligt

Hej! 
Känner mig verkligen som världens sämsta bloggare just nu, men jag har inte lust att blogga om mina händelselösa dagar som ingen vill läsa om. Men nu kände jag verkligen att det var dags för en liten uppdatering.
Har tillbringat helgen hos Pontus, vi har ätit och kollat på TV typ. Skrittjobbade Kim lite igår också, red henne i en väldigt låg form så hon skulle strechta ryggen och ta stor och lugna steg. Hon var jätteduktig fast efter typ 20 minuter tyckte hon att det var dags att trava, men det får hon ju tyvärr inte än. På Fredag ska vi tillbaka till ATG och kolla så att hon är fräsch igen. 
Hoppade Mirre idag också och det gick jättebra. Ställde upp två hinder på diagonalen och red som i en åtta. Det var inga problem alls, man kan verkligen inte tro att det är andra gången i sitt liv som han hoppar med en ryttare på ryggen! Ska gå ut om en liten stund och skritta Kim, ska även ha lite lektion för Stina. Berättar om det sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0