Gårdagens tävling

Orkade aldrig skriva det igår så jag gör det nu.
Det gick iaf väldigt bra, red tre ponnyer, Lady, Bresco och Minolta. Alla tre är D-ponnyer.
Lady (6 år) och Bresco (7 år) har båda tävlat väldigt lite och eftersom jag inte har ridit de förut (bara lite på Fredagen) så hade jag ingen aning om hur det skulle gå. Men det blev två fina nollor så det var kul :) Lady gick clear round 80 cm och Bresco LC, hamnade en utanför placering på henne :P

Sen vard et yrvädret Mini (5 år) som skulle debutera LB, även henne hade jag bara ridit en gång innan men det blev en klockren runda även där.

Så med andra ord så var det en väldigt lyckad dag, 3 felfria ritter av tre möjliga, det är dumt att klaga. Fint väder hade vi också. Terese som äger ponnyerna ska lägga ut filmerna på sin hemsida så då jag kan visa dem sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0