Klinikbesök

Hej alla glada!

Har varit på ATG med Kim idag på återbesök och det gick både bra och dåligt. Det bra var att hon var fräsch vänsterbak men hade fortfarande en reaktion på högerfram. Så vi behandlade henne igen där och hon ska skrittas i tre veckor till så ska vi tillbaka den 2 Maj. Håll tummarna på att hon är fräsch då för nu är jag verkligen tävlingssugen!

Vart ingen uppdatering igår men jag kan berätta att det gick väldigt bra att kakla och det vart skitsnyggt, bilder kommer. Jag ska bara hitta min kamera...

En annan kul grej är att min kingslandväst har kommit! Var och hämtade ut den idag efter att vi hade varit hos veterinären och jag älskar den redan! Så grymt skön och varm, men ändå lätt och smidig. Hade den på mig när jag kvälssfodrade och jag njöt av varje sekund ;) haha



Det som är kvar av dagen ska jag spendera alldeles för mig själv, eller ja.. En stor godispåse gör mig sällskap, och Putte såklart :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0