Nej jag är inte död

Jag är bara jävligt dålig på att blogga.

Tänkte berätta lite kort om vad jag har gjort de senaste dagarna. Mest har jag legat inomhus som en zombie, är verkligen inte van med den här värmen så jag klarade knappt av att vara ute. Skönt att det var lite svalare idag iallafall. 
Kim har haft det väldigt slappt de senaste dagarna, har gått någon enstaka promenad med henne men mest har hon fått stå i hagen och sova. Men hon verkar ganska nöjd med det. 

Idag så var jag till frisören. Jobbar på att bli ljusare efter flera år som svarthårig, inte det lättaste med andra ord. Men vi gjorde en avfärgning så nu är jag hyffsat ljus. Rödbrun med lite koppartoner skulle jag säga att det är :) Tog en bild men kameran vill inte samarbeta med datorn just nu. 

En sånhär fick följa med mig hem, så jag kan bättra på färgen när det behövs. 734 Copper cold heter den jag köpte.



Efter det så åkte jag och jobbade. Allting var som vanligt och det flöt på bra. Fick flaskmata två kalvar som föddes igår också. Alltid lika mysigt även fast de inte riktigt vill samarbeta alla gånger.. Söta är det iaf.

Ska jobba imorgon också men då ska jag bara vara kvar till fyra för jag ska förmodligen grilla hos en kompis på kvällen. 

Men det bästa jag har och säga är att uppfödaren hörde av sig igår och talade om att en av valparna är min! Längesen jag blev så jäkla glad över någonting. Det var nämligen bara två tikar och det var jag, en till och uppfödaren som ville ha en varsin tik, så jag trodde att det säkert inte skulle bli någon därifrån men så blev det!
Så efter midsommar anländer den lilla krabaten, längtar sjukt mycket.

Kolla vilka sötnosar!






Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vi har en tävling där du kan vinna ett hansbo schabrak, var gärna med!http://ridersjumping.blogg.se/2011/april/bloggtavling-1.html#comment



Kram :)! Och ursäkta om du ej vill ha sådana kommentarer.

2011-04-28 @ 21:45:31
URL: http://ridersjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0