Whenever I start feeling sick, I stop feeling sick and be awesome instead!

Chacha bloggen! :D
Haft en ganska chill skoldag idag, började inte förrens efter lunch så jag åkte in och tränade innan skolan. I skolan gjorde vi inte speciellt mycket, svarade på frågor på datorn typ. När jag kom hem vilade jag lite och sen begav jag mig ut på en skrittur med Kim, prövade med graman, i början var hon jättelugn och så vart hon mer och mer på tårna och sista biten studsade hon. Kändes ganska dumt att rida med graman när man ska ut och skritta.. Rider ju aldrig med graman annars så :P 
Men det är ju inte många dagar tills vi ska till veterinären nu så jag får förhoppningsvist börja trava henne till helgen! 

Lyckades ta en bild iaf medans hon fortfarande var lugn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0