10 Februari

Kan börja med att be om ursäkt för den bristande uppdateringen, men det var för att jag sov hos min mormor igår och jag hade ingen möjlighet att blogga. 

Igår fick Kim vila för att vi hade öppet hus i skolan för dem som ska välja gymnasium till hösten, så vi ettor var där och snickrade och höll på. Allt gick bra till jag skulle slå i den sista spiken för kvällen och såklart slår jag mig på pekfingret, så nu är min nagel helt blå och fingertoppen jätteöm! 

Idag så kom jag inte hem förrens åtta, var hos frisören. Så det var bara ut i snöstormen och rida (tur att man har ridhus!) Red inte så länge, red mycket innanför spåret och såg till att hon var med på noterna, och dte var hon verkligen! Tror hon tyckte det var skönt att få jobba ur sig lite eftersom hon fick gå in redan ett i idag. 

Imorgon ska jag ta några språng och checka lite inför helgen tänkte jag, så ska jag rida Laman lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0