16 Februari

Idag fick Kim vila helt så jag passade på att vara med en kompis. Vi var hemma hos henne och chillade, åt semla och hade det trevligt. Kom förbi två till kompisar som hade med sig två chihuahuaor + att det redan var två hundar där, så det var 3 chihuahuaor och en till liten sak där, det var rolig och gulligt tills vi såg att någon av dem hade pissat på min jacka, men som tur var så var tvättstugan ledig så vi kunde tvätta den :) Somnade även en liten stund på hennes säng, ovanligt *hosthost*.

Nu ska jag plugga lite mätt och byggteknik och äta ostkaka, mums! Praktiskt att vi har alla läxor på datorn så man slipper ha med sig massa papper som ändå råkar försvinna på något mystisk sätt. Alltid kul att försöka övertala lärarna att papperet har egna ben och att det bara sprang ifrån mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0