Dressyrträning

Idag har jag ridit för min dressyrtränare Annika, det gick super! Hon var lugn och hur mjuk som helst, kändes typ som att sväva på moln. Prövade att göra lite bakdelsvändingar, har aldrig gjort det förut, bara framdelsvändingar. Men hon gjorde det skitbra, Annika sa att hon gjorde det bättre än vad det flesta ponnyer gör på dressyrtävlingar, kul att höra! Red inte så länge och tufft, för Kim fick laser och massage tidigare på dagen. Massören sa iaf att hon var hur fin som helst i kroppen, en liten spänning uppe i höger nacke bara. Fick jättemycket beröm också för att jag stretchade henne varje dag och hon sa att det märktes, kul att höra att sådant ger resultat! :)

Nu ska jag skriva klart en filmanalys till svenskan och sen blir det att sova. Skönt att imorgon är sista dagen på kärnämnesperioden i skolan och sen blir det på med snickarbyxorna i 4 veckor!




Halvkass bild från Enköping förra året :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0