Mål för 2011

Tänkte lista upp mina mål/löften för 2011 för både mig själv och tillsamman med Kim.

Börjar med mig själv:

1. Ska börja träna mer, bli starkare och kunna springa längre än vad jag kan nu(Har ingen riktig koll på det just nu)

2. Bli bättre på att verkligen rida och jobba Kim mellan hindrerna.

3. VG, kanske ett MVG i Matte A.

4. Gå ner 3 kg.

5. Köpa hund.

6. Börja övingsköra

Tillsammans med Kim:

1. Starta MSV B och få jämna och felfria rundor.

2. Bli ännu mer disciplinerad i dressyren, få till sidvärtsrörelser ännu bättre (så som öppna, skänkelvikning o.s.v.) 

3. Fortsätta den fina trenden inga stopp. (Hon har aldrig stannat med mig)

4. Kvala och kanske starta MSV A (lite mer som ett drömmål)


Det var väl lite kortfattat vad jag har som mål den här säsongen, det kanske tillkommer eller faller bort någonting.
Men som det ser ut nu så skulle jag vara väldigt glad om jag har lyckats kunna bocka av alla punkter innan 2011 är slut. :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0