Dagen

Seg dag, men det tror jag att den har varit för alla i den här värmen! Inte nån skön värme har det varit heller, bara så att man gått runt och svettats, iaf jag..

Dagen började iaf med att bussen till skolan gick sönder, som tur var så gick det en buss upp till lugnet vid en hållplats inte så långt därifrån. Skolan gick bra, hade bad och nå springtest men jag hade inga kläder med till nått av det, smart som man är..

Hade tänkt åka hem efter skolan och rida Kim men jag skippade det eftersom det var så satans varmt! Joggar henne imorgon istället. 
Drällde runt på stan istället och införskaffade mig ett bar shorts, en bikini och lite prylar till min iiiphooone :)

Stina hade skolavslutning idag också så vi hade middag hos mormor efter det, fick en massa god mat så nu känner jag mig tjockare än vanligt (A) 

Så nu ska jag och mamma ta en promenad och motionera bort den där sista portionen rabarberpaj ;)

Kul inlägg det blev känner jag (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0