Hemsk mycket hej!

Nu är jag äntligen hemma :)
Fick vänta på bussen i en och en halv timme... inte så kul.
Idag har vi städat och ätit korv och tårta så det var inte så ansträngande. När jag slutade hade jag precis missat min buss som gick tjugo i tolv så jag fick vänta till tio över två..
Tog en promenad ner på stan, gick genom de "fina området" i Falun, jäklans vilka fina hus det finns! Har gått där hur många gånger som helst men jag tröttnar ändå inte att titta på dem. Tog typ 40 minuter att gå, men då tog jag lite omvägar :P

Idag ska jag rida Kim, blir ett pass som endast kommer fokusera på att få henne supermjuk och lång och låg. 
Imorgon ska jag ju som sagt var träna för Maria Grane så hon ska inte gå något tufft pass, bara lösgörande :) 
Uppdaterar sen om hur det gick!

Kan även berätta att jag har sommarlov nu!! Hade ingen avslutning så det var skönt, har alltid hatat sånt trams ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0