Inte så jätterolig dag

Vaknade sju av att mamma skrek som en tok, trodde fan det brann! Men det var tydligen bara plattsättaren som var och skulle börja kakla så jag var tvungen att gå ut och säga hur jag ville ha det. Kände redan då att jag inte mådde helt hundra.
Aja gick in och somnade om, vaknade till en stund men hade huvudvärk så jag fortsatte sova till halv tolv typ.
Gick upp och red Kim, red ut :) hon fick rejsa lite för en gångs skull :P hehe, förut har jag inte fått stopp på henne när jag gasat lite mer. Men idag travade jag bort till en lång uppförsbacke som jag kunde galoppera uppför, skitbra träning :) Hon vart riktigt flåsig! Hon lyssnade jättebra hela tiden och när jag travade hemmåt fick hon jobba lite i form och hon var jättefin.

Men glädjen över ett lyckat ridpass fick jag inte behålla länge, för när jag kom hem hade min iPhone fuckat up sig, den är helt igång touchen fungerar, men det är helt svart på skärmen! Finns inte ett märke på telefonen och denhar inte fått en endaste smäll, jag har vårdat den med kärlek kan man säga och såklart skulle den paja. Aja tur den är försäkrad.. Men sånt ska fan inte hända, har ju bara haft den i några veckor :O

Jobbade på eftermiddagen, det gick bra iaf. Men nu känner jag mig inte pigg för fem öre, tror jag håller på att blir sjuk :( det vill jag inte!

Aja, nu ska jag sova och hoppas på en bättre dag imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0