11 Mars

Kom hem från skolan för en liten stund sen, lyssnar på Bandit med Magnus Betnér och ska alldeles strax gå ut, Angelica kommer nämligen och jag ska rida Mirre, roligt :D 
Sedan ska jag in till Hosjö och vara med Pontus resten av kvällen, så ser resten av min dag ut.
Hann aldrig blogga igår eftersom jag var med Pontus, vi åt semla och hade det mysigt, kom inte hem förrens strax före elva så jag orkade aldrig starta datorn. Igår fick även träffa min lärare som vi i klassen har gått till rektorn och klagat på, kukhuvud är ett ord som stämmer bra in på han, så mycket gillar vi två varandra :) 
Köket börjar ta form också, eller det har börjat komma upp lite skåp och sånt, men det är långt i från färdigt än, saknar att kunna laga mat.. Men bra blir det!

Nu ska jag byta om till ridkläder och sedan gå ut och möta Angelica, pussa lite på Kim ska jag också göra. Saknar att rida henne, lilla skruttan :) 

Saknar också att kunna rida ute i paddocken, ridhuset är tråkigt i längden :(



Kommentarer
Postat av: Danai

sv: Det fanns inte i lagret hos dyon, tydligen :(

2011-03-12 @ 13:10:18
URL: http://www.doverholtdanaiblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0