21 Mars

Bloggfantasin tryter, mina dagara flyter på som vanligt och jag har inget speciellt att berätta. 
Mobilen har gått sönder, det är en sak som har hänt. Såklart skulle den välja att packa ihop 10 dagar efter att försäkringen gått ut, glad man var alltså. Men som tur var så var dom schyssta på Expert så jag fick lämna in den ändå :) Har inte riktigt råd med en ny telefon, eftersom jag vill ha en Iphone och de pengarna har jag inte lust med att lägga ut nu. 



En sådan har jag, helt okej. Prisvärd, bra touch, snabb, bra menyer, lätt att surfa på :) Jag var i det stora hela väldigt nöjd med den. Lite minus för halvkass kamera, men det var helt okej bilder i dagsljus.



Åkte ju som sagt var till Aubiose i Lördags och bad dom ta hem en Kingsland dunväst, en sådan på bilden :) Så den lär väl komma imorgon eller på Onsdag, dom hade den iaf i lager. 

När det gäller Kim så gör hon inte så mycket nu, är ute och går med henne en halvtimme om dagen och skämmer bort henne med morot. Så hon har det inte så jobbigt just nu. Måste bada henne någon dag också, hon har blivit jättelortig. Rycka man också, annars kommer jag inte kunna knoppa sen när jag kan börja tävla igen ^^  

Nu ska jag plugga mätteknik, har nämligen kursprov imorgon för att kunna få högre betyg än G. 

HAHA såg efter att jag skrivit klart att jag skrivit 21 Januari istället för Mars i rubriken. Förvirrad tjej? Jajemen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0