29 Mars

Tja sitter i soffan och väntar på mat just nu. Kom hem för en liten stund sen, slutade skolan halv två och sen gick jag ner till Eva Marie som jag brukar hjälpa lite. Jag hjälpte henne med att packa ihop lite grejer som skulle ner på ica för att skickas iväg och sen tog jag en långpromenad med hennes lilla pappillon Spike :)

Har blivit en hel del promenader idag och mina ben gör jätteont, har träningsvärk sen igår (jag brukar aldrig få träningsvärk i benen!?) + att jag lyckades vurpa en gång så jag sitter helst still resten av dagen. Ska nog gå ut i stallet lite senare och skritta Kim i ridhuset.

Nu är maten klar!

Kommentarer
Postat av: Klara Dahlstedt

Sv; Ja, de är tuffa! Smart idé. Har du dina hästar på "din" gård? :)

2011-03-30 @ 09:12:47
URL: http://klaradahlstedt.blogg.se/
Postat av: Klara Dahlstedt

Sv; Okej, vad skönt!

2011-03-30 @ 11:24:07
URL: http://klaradahlstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0