Äntligen klar

Nu är jag klar för dagen och kan ta det lugnt, har jobbat på dagen och när jag kom hem var det bara att äta och sen bege sig ut i stallet för att förbereda för imorgon.
Började inte jobba förrens elva och hade tänkt gå upp och fixa i stallet innan det. Men när klockan ringde 8 så var sängen så skön att jag stängde av klockan och sov två timmar till. 
Red Kim i ridhuset idag, skrittjobbade henne barbacka bara. Hon var jättefin och mjuk. Gjorde mycket lösgörande, typ som bak och framdelsvändningar och ryggningar, red henne i en väldigt låg form och hon slappnade av jättebra :)
Putsade och packade ihop allt som ska med imorgon, knoppa gör jag imorgon. Väldigt bekvämt med bara en häst med sig må jag säga. 
Hoppas på tredje gånge gillt imorgon, de första två tävlingarna i år har ju inte gått sådär lysande, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0