Somebody put something in my drink

Trött dag idag, skulle ordet "enemy" på engelskan, började snyggt och fint med ett stort E, men grejen var att efter det gjorde jag ett till litet E, jag hade under loppet av en halvsekund glömt bort att jag redan gjort ett E, hahaha!
och på "arbetsmiljö och säkerhet" skulle vi svara på frågor fick läsa om de där satans frågorna säkert 3-4 gånger innan jag ens fattade vad det stod, trött chey. 

Red ingenting idag, men hade lektion för lillsyrran. Gick superbra, såg ut som ett riktigt dressyrekipage på slutet.

Annars händer det väl inget speciellt, känns som livet står ganska stilla, Kim bara skrittar tills vi varit till ATG, inget speciellt händer i skolan, är lite smosnorig så kan inte träna nå vidare, det enda roliga är att jag börjat rida Mirre.
Kan även berätta att vi numera inte har något kök, det är under renovering, egentligen skulle vi ta bort en vägg men det slutade med att vi gjorde om hela skiten. 





Så här vackert har vi i köket nu alltså :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0