Fuck you, I won't do what you tell me

Tja! Varför denna agressiva rubrik? Jo för att jag sitter just nu och lyssnar på:

Rage Against The Machine – Killing In The Name

Mycket bra låt enligt mig! 

Började dagen med en välbehövd sovmorgon, skoldagen flöt på hyffsat fort, hade ingen datakunskap så jag slutade tre istället för halv fem. Så det var skönt.
När jag kom hem kollade jag på Scrubs och How I met your mother, älskar verkligen båda serierna! Sen städade jag lite och sen gick jag ut i stallet. Borstade och myste lite med Kim, saknar verkligen att rida henne! Vart förresten inte att rida Mirre idag, Angelica har kastrerat sin hingst idag så det skulle bli så sent, tråkigt :( Men vi skulle ta det på Lördag istället. 
Imorgon är det ju som de flesta vet Fredag, händer väl inget speciellt alls men på Lördag ska jag vara med en klasskompis från högstadiet :D 

Nu ska jag pilla lite i Photoshop, kraam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0