Get up, come on get down with the sickness

Riktigt seg dag idag, har vart trött och småirriterad hela dagen, om de berodde på att jag hade huvudvärk eller att min klass har betett sig som ett jävla aphus hela dagen vet jag inte, antagligen en blandning..
Det enda bra var att de ringde från dalatrafik och sa att det hade hittat mitt busskort (tappade det igår på bussen) så jag kunde hämta ut det efter skolan nere på stationen :D så då slapp man betala ett nytt för 500 spänn :) 
Har väl inte hänt så mycket annat idag, gick en promenad med Kim, det var mysigt men satan vad halt det var! Tur att man kan hålla i sig i Kim (Y) 

Anledningen till att jag inte bloggade igår är att min internet packade ihop, gick att vara inne på msn och spotify men så fort man skulle vara inne på någon hemsida så vart det segt som kola. 
Red iaf Mirre igår och det gick jättebra, förut har jag haft ett spö i handen när jag ska fatta galopp och när jag vill ha han lite kvickare för skänkeln, men det behövdes icke igår. Klockrena fattningar! 

Imorgon har jag studiedag så då ska jag rida han igen, blir även jag som ska mocka stallet och fixa. Men det är lite mysigt att vara själv i stallet tycker jag :) Måste även städa mitt rum, ser ut som ett helvete, sen så tycker Putte att det är jättebra att först ligga och sova inne hos Laman och sen gå in till min säng helt spånig, så min säng ser ut som en box typ (Y)



Putte är alltså våran katt :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0