Dagen

Började med sovmorgon, fast jag lyckades försova mig lite ändå. Typiskt mig!

I skolan gjorde vi inget speciellt, fick fika på svenskan, klassen var typ som flugor runt en bajshög när läraren ställde fram bullarna.

Efter skolan hjälpte jag en tant lite grann och när jag kom hem red jag Kimsan.

Hon har skrittat en dag och vilat en dag så jag trodde hon skulle vara en aning stel och spänd iaf. Men icke, prinsessan var lika fin som sist. Men jag klagar inte!! 
Jag undrar vad veterinären sprutade i henne egentligen, funderar på om det var dressyrgener eller något ^^ 

Red mycket innanför spåret, kände att hon var helt rak i kroppen och inte drog till något håll eller blev sne eller något sånt. Det skötte hon galant! Flyttade rumpan, gjorde faktiskt galoppsluta, det ni ;) Det trodde jag då verkligen inte om henne när jag fick hem henne i somras. Är så stolt över henne!
Hon klagar eller protetserar aldrig, hon HATAR att göra fel! Därför gör hon aldrig fel ;) haha
Jag måste få skryta lite, för det är en ponny med hjärta av guld! Enda nackdelen är att hon är ponny, hon hade vart en sån perfekt juniorhäst!! 



Min ängel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0