Fet diss

Till svaga avundsjuka människor som bara vräker ur sig korkade och dumma kommentarer.

S V E N S K A  A V U N D S J U K A N kallas det!

Något min mamma har lärt mig sen jag jag var liten är att man ska aldrig vara avundsjuk, man ska unna andra människor istället. Att leta fel i andra drar bara onödig energi.

Har bara de senaste dagarna fått höra hur en vuxen människa sagt påhittade grejer, även sagt att "det såg förfärligt ut" när en tjej red, just i det tillfälligt när hon var väldigt nöjd och hästen aldrig skött sig så bra för henne

Det mest patetiska är när en vuxen människa måste klanka ner på ett barn bara för att stärka sig sjäv.
Tyvärr är ju all sorts besserwissehet och liknande väldigt vanligt i hästvärlden och i nästan varje lite större stall finns det en människa som har behov av att trycka ner andra för att stärka sig själv. 

Nej, har man så svårt att se någon annan lyckas, då ska man inte hålla på en någon sport över huvudtaget.

Kommentarer
Postat av: Yoshi

Du klankar ju ner på mig hela tiden o.O

2011-05-26 @ 22:18:38
URL: http://yyoshi.nblogg.se
Postat av: Yoshi

Sv. Men det är en helt annan sak. Det förklarar inte varför du klankar ner på mig. och din taktik när jag inte förstår är att skrika som en dåre hur dålig jag är osv. då känner man ju VERKLIGEN hur gärna man vill rida... host

2011-05-27 @ 06:49:35
URL: http://yyoshi.nblogg.se
Postat av: Yoshi

Du vet väl för fan inte när jag lyssnar och inte.

2011-05-27 @ 16:33:48
URL: http://yyoshi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0