Kändis

fast nä...
Laget var med i dalademokraten idag, det är alltid kul att de skriver om lite ridsport i hemmatidningarna, händer så sällan!



http://dalademokraten.se/sida/id/166611/

Idag slutade jag redan elva, hade nationella prov i engelska på morgonen och de som gjorde hörförståelsen måste typ vara efterbliven eller något, babblade på fort som fan, otydligt var det också :O eller är det jag som är döv??
Efter skolan gick jag och hjälpte till hos en dam som ska flytta, packade lite böcker bara, var där i typ en och en halvtimme sen tog kartongerna slut ^^ 

När jag kom hem tog jag, mamma och Mathilda en mysig promenad runt Persbo, Kim var helt cool. Tror hon vill ha sällskap när man går, för så fort hon är ensam så studsar hon runt. Men annars skiter hon i om hon är ensam, knäpphäst. 

Nu borde jag plugga men eftersom det har kommit ut ett nytt avsnitt av How I met your mother måste jag ju kolla på det först ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0